Categorieën


Verkooppunten

Waar kan ik een Sim Only abonnement afsluiten?
U kunt een Sim Only abonnement afsluiten via onze online website.

Waar kan ik een Prepaid simkaart van 88mobile kopen?
Prepaid simkaarten van 88mobile zijn te koop via onze online website.

Waar kan ik beltegoed van 88mobile kopen?
Beltegoed van 88mobile is verkrijgbaar in heel Nederland, o.a. bij Kruidvat, Trekpleister, GSM-Shop of online via onze website.


Online bestellen

Hoe kan ik de 88mobile simkaart bestellen?
De simkaart is simpel en snel te bestellen op deze website, zonder verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Neem contact op met de klantenservice. 

Kan ik mijn huidige nummer behouden?
Ja, dit kunt u bij uw bestelling aangeven of achteraf via de klantenservice. Wij hebben dan de naam van uw huidige provider, uw huidige telefoonnummer en simkaartnummer nodig. Indien u een contract heeft, zeggen wij deze voor u op. Dit kan maximaal 60 dagen voor de einddatum van uw lopende contract.

Wat kost Nummerbehoud?
Nummerbehoud is gratis.

Biedt 88mobile ook zakelijke abonnementen aan?
Wij bieden ook oplossingen voor zakelijk gebruik. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om zelf uw nummer te kiezen of meerdere opeenvolgende nummers af te nemen. Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met de klantenservice.


Nummerbehoud

Kan ik mijn huidige nummer meenemen naar 88mobile?
Ja, het is mogelijk om uw mobiele nummer van een andere provider over te zetten naar uw 88mobile simkaart. U kunt nummerbehoud aanvragen bij het bestellen van de simkaart via onze website, of achteraf nummerbehoud aanvragen via onze klantenservice. 

Hoe lang duurt het voordat mijn nummer is overgezet?
Als u bij uw huidige provider een prepaid simkaart heeft, kunnen wij deze binnen 5 werkdagen overzetten naar 88mobile. Als u een abonnement heeft is dit afhankelijk van de einddatum van uw abonnement en of u al heeft opgezegd. Indien u nog niet heeft opgezegd, doen wij dat voor u. Houd dan rekening met de opzegtermijn van één maand bij particulier of drie manden bij akelijk. Nummerbehoud kan vanaf twee maanden voor de einddatum van het contract worden aangevraagd. 

Welke gegevens zijn nodig om nummerbehoud aan te vragen?
Om nummerbehoud aan te vragen hebben we een aantal gegevens nodig:

  • Naam provider
  • Mobiel nummer
  • Simkaartnummer (te vinden op de simkaart)
  • Belt u met een prepaid of abonnement
  • Einddatum van uw abonnement
  • Zakelijk? Dan hebben we uw klantnummer bij uw huidige provider nodig.

Waarom is mijn aanvraag voor nummerbehoud afgewezen?
Mocht uw aanvraag door uw huidige provider worden afgewezen, dan nemen wij contact met u op om te kijken of we dit alsnog voor u kunnen oplossen. Een afwijzing kan verschillende oorzaken hebben. Denk hierbij aan een foutief simkaartnummer of contractuele verplichtingen.

Mijn aanvraag is goedgekeurd, wat nu?
Zodra uw aanvraag voor nummerbehoud door uw huidige provider is goedgekeurd, informeren wij u over de exacte datum. De overzetting kan ergens op de gehele dag plaatsvinden, wij kunnen u hier geen exacte indicatie voor geven. U zult merken dat de simkaart van uw huidige provider stopt met werken / geen verbinding meer heeft. Op dat moment wordt uw nummer overgezet naar uw 88mobile simkaart. Het kan nodig zijn om uw telefoon met 88mobile simkaart opnieuw op te starten. Tot het moment van overzetten kunt u de 88mobile simkaart gebruiken met het tijdelijke nummer (staat op uw simkaart vermeld).


Zakelijk

Biedt 88mobile ook zakelijke abonnementen aan?
Wij bieden ook oplossingen voor zakelijk gebruik. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om zelf uw nummer te kiezen of meerdere opeenvolgende nummers af te nemen. Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met de klantenservice.